رسیدگی به شکایات

اطلاعات تماس

واحد شکایات

تلفن: 43302 داخلی 200

فرم تماس

قسمتهای ضروری*

سایر اطلاعات

سایر اطلاعات:

شما می‌توانید هرگونه نارضایتی در زمینه ارایه  خدمات را از طریق این سامانه به اطلاع برسانید. اطمینان داشته باشید که رسیدگی به درخواست‌ها و شکایت‌های شما بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زودترین هنگام انجام خواهد شد.

 

برای نمونه مسایلی همچون:

  • پی‌گیری نشدن درخواست اعلام شده

  • لحن نامناسب در هنگام پاسخ‌گویی به مشتری

  • طولانی شدن مراحلی که مدت زمان قانونی آن اعلام شده است

  • نارضایتی از راه‌های ارتباطی و ممکن نبودن برقراری ارتباط

امید است که پاسخ‌گویی به موقع و مطابق مراحل اعلام شده به درخواست‌ها بتواند رضایت و خشنودی مشتریان عزیز را فراهم سازد.

 

شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر شکایت‌های خود را به ما انتقال دهید:

  • از طریق تماس با شماره 42252020-051

  • تکمیل فرم شکایات موجود در سایت

دفتر پارتنری فروش و پشتیبانی اینترنت مخابرات خراسان رضوی ** تلفن : 43302
نام کاربری :
رمز :
تصویر امنیتی : تغییر تصویر


شماره تلفن:
تصویر امنیتی : تغییر تصویر